Մայրենի

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Բարև   ձեզ։  Ես Նարեկն եմ, Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում սկսել եմ սովորել սեպտեմբեր ամսից։ Սեպտեմբերին էլ բացվել է իմ բլոգը և ես դարձել եմ  բլոգավար։Ես կարեղանում եմ նոր գրառումներ տեղադրել, գրառումները խմբագրել և արդիացնել, հղում ստեղծել, գրառումներում նկարներ տեղադրել։Ես  ունեմ  73  գռառում։

Ես ունեմ գրառումներ  ես և շրջակա,մայրենի, մաթեմատիկա,  տեխնոլոգիա ռուսերեն և անգլերեն առարկաներից։

Ես  և շրջակա  աշխարից  սովորել  եմ   9  մոլորակները, արևի և լուսնի մասին։

Մայրենից կարդացել ենք Աթաբեկ Խնկոյանի հեքիաթները, Կոմիտասի ստեղծագործությունների հետ ենք ծանոթացել։ Կարդացել ենք հեքիաթներ ձմռան, Ամանորի և տոնածառի մասին, հեքիաթ և հանելուկներ ենք հորինել, գրել ենք նամակ Ձմեռ պապին։

Մաթեմատիկաից  սովորել ենք երկնիշ և եռանիշ թվերի գումարում հանում,  բազմապատկում, բաժանում, իրար  տակ  գումաում  հանում, խնդիրներ ենք կազմել և լուծել, սովորել ենք հռոմեական թվերը և հայերեն տառերի թվային կարգը, կարող եմ հաշվել երկրաչափական պատկերների պարագծերը, ։

Ռուսերեն  Կարողանում եմ լավ կարդալ և պատմել։

Անգլերեն  Սովորել եմ տառերը, կարողանում եմ կազմել պարզ նախադասություններ։

Շախմատ   Ընկերներիս հհետ առցանց շախմատ եմ խաղում։

Տեխնոլոգիա Տեխնոլոգիաից  ես  սովորել  եմ  նկարել  խաղալիք  պատրաստել։

Ուսումնական ճամփորդություն    Ուսումնական ճամփորդություն մենք գնացել  էինք  Արայի  լեռ, Կոմիտասի  թանգարն  ինսիտուտ, Պլենատարիում  և Բուսաբանական այգի։

Ֆլեշմոբ   ես  կատարել  եմ  մայրենի,  մաթեմատիկաի, անգլերենի  և  ռուսերենի  ֆլեշ  մոբերը։

Մարմնակրթություն` սովորել եմ լողալ, լավ հեծանիվ եմ վարում։

Երգ` սովորել են Կոմիատասի Զար Զընգը երգը։

Ծեսեր, տոներ` մասնակցել եմ Թթուդրիկի, Շարոցթաթխիկի, Հարիսայի ծեսերին, դպրոցում նշել ենք «Սեբաատացիների տոն»-ը։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով