Մայրենի

«Ինչպես ճանաչեցի Թումանյանին»

Երբ ես փոքրիկ էի շատ էի սիրում հեքիաթներ լսել։ Ամեն երեկո մայրիկս իմ համար հեքիաթներ էր կարդում։Ամենաշատը ես սիրում էի «Ծիտը» հեքիաթը լսել։Հետո, երբ մի քիչ մեծացա, խնդրում էի «Ոսկու կարասը» կարդալ։ Ես չգիտեի ով էր գրել այդ հեքիաթները, բայց շատ էի սիրում լսել։Երբ դպրոց գնացի է կարդալ սովորեցի և սկսեցի ես ել հեքիաթներ կարդալ։Այդ Ժամանակ ես իմացա թե ով էր գրել այդ հեքիաթները։Այդ հեքիաթ գրել էր Հովհաննես Թումանյանը։Իս երբ դասարնով այցելեցին Թումանյանի տուն տանգարան ես շատ նոր բաներ իմացա նրա մասին։Ես իմացա, որ նա ունեցել է տաս հազար գիրք և նա իր հյուրասենյակի պատին գրել էր որ գիրք չխնդրեն է չծխեն։Ես հասկացաա որ,նա շատ բարի և խելացի մարդ է եղել։Իսկ հիմա ես երբեմնթումանյանի հեքիաթներից կարդում եմ իմ փոքրի քույրիկի համար։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով